V A B

Japp, nu var det dags igen.
Nattfeber har drabbat oss. Det är en sjuka jag precis har namngett. Funkar som så att lilla H är glad och pigg som en lärka på dagen. Framåt 17-tiden lessnar hon ihop och blir varm. Sen har man lite feber på kvällen och under natten. Och på morgonen är man pigg igen!!
För att totalt komplettera sjukveckan fick hon även öroninflammation på det. Man tackar?

Nåväl. Nu är hon så pass "stor" att hon gärna vilar sig i form framför lite Pippi. Gärna "läser" lite böcker, ritar med mera. Och när hon kollar film så har jag virkat febrilt. (Jag hann även städa ur en klädkammare, rensa ut gamla kläder, lägga undan vinterkläderna och stryka - men det är inte lika roligt och skapande). Nu i helgen ska jag virka klart lite ben och montera och sen ska den vara klar! Lilla H har redan deklarerat att den ska sova hos henne!

Hann med att byta gardiner i sovrummet med! En stor färgklick blev det!

Bildbevis på den virkade giraffen kommer i helgen!

=)

Kommentarer
Postat av: Maria

oh är giraffen helt klar? inkl montering? lookkkking forward!

2012-03-23 @ 11:12:04
Postat av: Jessica

Giraffen giraffen giraffen! Vi vill se giraffen!!!!

2012-03-25 @ 20:17:08
URL: http://queenofmillgoal.blogpspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0