Sol, vår och snö??

Är väl vad som utlovas i helgen?
Själv ska jag köra två pass på Spin of Hope imorgon. På en anläggning nära dig kan du köra ett spinningpass och avgiften går oavkortat till barncancerfonden. Har du tur har du fått komma med i ett lag där hela avgiften går till insamlingen. Vill du inte köra ett träningspass - kika in på anläggningen och köp ett Spin of Hope-armband för 100:- och du har gjort dagens goda gärning!
Läs mer här: http://www.barncancerfonden.se/spinofhope

I övrigt har llaffen blivit klar-för-närvarande. Den är monterad, har fått ögon (bild kommer). Öron, horn, svans o dyl kommer senare. För nu ska jag försöka ge mig på baby converse. Dom ska isf vara klara på ons förmiddag då dom ska lev med familjebilen som går till Åre!
Alt tar det längre tid och jag skickar dom med post...
Därefter ska det virkas en gallerfilt till ett pyre som ska dimpa ner i juli. Detta pyret får också baby converse men jag väntar till efter födseln så jag vet färgen. Filten får bli en unisexvariant i grönt o vitt.

Nästa vecka åker mannen till USA m jobbet några dagar och då är det pysselläge!

Så lusläste jag schemat på Friskis där jag själv är instruktör. Gissa glädjen när jag upptäckte att vi kan gå på familjejympan med lilla H!!! Så på söndag får det bli premiär!

Det är nästan så jag hoppas på lite halvkallt och blåsigt väder så att vi kan vara inne i helgen och pyssla. Både med virk och påskpynt. Men kan man önska sol och 17 grader när sonen ska spela fotboll?? Jaså det går bra? Tack då!!!

Kram på er och jag hoppas vi ses på en spincykel imorgon!!

=)


Kommentarer
Postat av: Maria

lycka till imorgon!

själv ska jag ragga regnkläder och skjutsa på gympadagläger lördag och dubbelpass på söndag!

härligt härligt.

kram

mia

2012-03-30 @ 11:33:58
Postat av: Jessica

Hej!

Då har även jag återvänt till mänskligheten efter att ha hamnat i jobbträsket ett par dagar...Stön.



Jag måste säga att den llafbild du skickade igår var väldans fin! Jag är muy impressed!

Jag hoppas på bajsväder i helgen så att inte "gå-ut-och-göra-viktiga-saker-ute"-tarmen vaknar. Jag vill helst sitta på soffan och börja på min gallerfilt. Nu när jag har en sån superb beskrivning!

Jag messar när jag inte fattar...du vet att jag är lite småtrög. Vi magra människor blir såna.



MUAHAHAHAHA

PÖSS!!!

2012-03-30 @ 16:29:00
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0