Long time...

..no writing!
Sportlovet kom och gick i en hast!

Förra veckan gick åt att planera sonens 13-årsdag med tillhörande festligheter!
Vi hade hans pappa m sambo på middag på självaste födelsedagen. Tacokväll och så marängsviss till efterrätt!
Det är faktiskt skönt att vi kan umgås allihop - inte bara för sonens skull.
Släktkalas på söndagen. Då passade lilla H på att få feber och snora. Men vi körde kalas ändå.

Vab mån-tis sen var vi på benen igen!

Faktiskt rätt skönt att vara hemma när H nöjer sig med lite saga och Pippi Långschnupp (Långstrump, hysteriskt rolig felsägning av H) och så fick jag lite gjort.
Rensade skåp och lådor, slängde ut grejjor i köket vi aldrig använder. Rensade bland kläder och handdukar, gjorde fint i tvättstugan osv. Allt man inte hunnit tidigare. Samtidigt som H sörplade saft och vilade sig frisk!!

Imorgon ska jag ha lite tjejkompisar hemma. Å jag kör hårt med samma upplägg som mannen då det är herrmiddag. Han får sova borta med lilla H. Jag får va själv, laga mat, fixa fint, umgås m vänner och sen sova uuuut på morgonen!!! Hur fantastiskt är inte detta? Oerhört fantastiskt!!

Trevlig vårhelg på er!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaså Tjejfest? hur dags ska jag komma? ;)



Vi hoppas på en SOLIG helg. Tänkte ägna mig åt extrem vuxensyssla: Plantera om pelargoner. Det är nästan inte ens vuxenpoäng på det. Det är "Gå direkt till rullatorn"-poäng....



Pusskram!

2012-03-09 @ 13:04:39
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: bofinken

hurra hurra hurraaaaa

2012-03-09 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0