Vaken - Sova - Vaken - Sova...

Ungefär så lever den här sidan. Har inte bestämt nåt tema. Vardagen?
Som ser ut som så att man stiger upp, lämnar på dagis, jobbar, hämtar på dagis, äter, fixar, umgås och somnar.
Alt:
Stiger upp, lämnar på dagis, jobbar, tränar, äter, somnar.

Visst lät det tråkigt? Tycker jag med.
Så däremellan slänger vi inte lite gott vin, gemensam matlagning, promenader, massor av galenskap från Lilla H och härliga fniss från sonen.
Nej, jag klagar INTE.

Och idag hejar jag på mig själv big time eftersom jag gick förbi ALLA godishyllor i affären utan att scanna EN ENDA liten bit.
För jag har köpt supergoda Modifast-bars istället. Inte som en målitd utan som mellanmål. ASGODA. (O nej jag är inte någon sponsrad superbloggare, det är bara min åsikt).

Det väntar en sådan i min hurts. Å så väntas det spännande snölek i eftermiddag - om det inte töar. Jag tror det töar - vi stannar inne...

Ska virka lite på min lllafff (giraff) som jag numera kör med (som jag döpt det till) Skaparstigsvirkning - för snyggare färgbyten!

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Juu ees guud gööl!! Jag köpte också Modifast-bars igår (jag BORDE vara sponsrad?!!!)! Supergoda chokladisar. Räddade mig från att kollapsa på stan. Fast jag blev lite skrajsen att det var socker i och att jag skulle somna på Åhléns eller nåt. Hade ju varit jobbigt och somna stående och falla på nån parfymhylla eller så....Men jag klarade mig!

Yey Modifast-bars!!



Pusselainen

2012-01-10 @ 13:52:39
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: skaparstigen

Så klart är det ok, bara roligt att vara till nån hjälp.



Vilken godiskaraktär du har. Själv äter jag massa strunt just nu eftersom jag börjar få influensa och det är lite synd om mig. :)

2012-01-10 @ 17:25:51
Postat av: maria

Bra jobbat. Undrar bara varför ni inte informerat mig om de har barsen. Var köper man finns det flera smaker? Har ni köpt upp alla? Måste komma på ngt bra sätt att stävja detta sockersug. Avhållsamhet är inte roligt jämt kram kram

2012-01-10 @ 17:48:54
URL: http://redefined2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0