Tre små pip...

..och nu är det dags för veckans sista fika på jobbet.
Skönt med helg.
Har även upplevt Happy Friday igen med bästa Queen & Madan. DET var härligt!!!

Jag blir själv om kvällarna både ikväll och imorgon (och igår) så nu kan jag sitta i lugn och ro och fixa med mitt nya Styrkepass.

Leta musik, fördela övningarna jämnt och fint för att sedan kunna åka o testa det.
För att se hur det funkar!

Igår var en fantastisk kväll hemma, Lilla H var så gla o go! Kanske för att jag inte var stressad utan sket i allt utom maten. Som hon fick va med o fixa utan gnabb.

Sonen är hos sin pappa. Det blir liiite lugnare hemma. Han måste alltid gosa och kela med lillasyster. Men hon vill sällan. Och då blir han lite stött - o kelar ändå. Och det blir lip och skrik varje gång.
Skönt ändå att dom är vänner!

Hem, mat, soffan, lägga H, lyssna på musik alt virka alt kolla film!

Nåväl, trevlig fredag to y'all!

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Happy Friday var högst trevligt! Hade varit dubbelmysigt om vi slutat vid lunch också ;)



Ha en lika skön helg som kvällen du hade igår :)



KRAM!

2012-01-13 @ 15:02:40
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej!

Åh, tack för ditt inlägg i min blogg! Fick ju så sura kommentarer kring det där träningsinlägget, blev lite paff. Så tack för stödet! Har inte hunnit läsa din blogg än, men man är ju solidarisk, så det ska jag försöka hinna med! Hoppas att du står ut med din Terrible two... kramar Lisa

2012-01-14 @ 13:39:27
URL: http://lisaegul.blogger.com
Postat av: Maria

lets do it again SOON!



vad blev det virkat? är giraffen klar? min är inte klar. det är så jädra tråkigt att montera och virka benen.

kram!!

2012-01-16 @ 10:58:53
URL: http://redefined2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0