Back on track...

Nu är lilla snuffsan på dagis igen. Från igår är hon frisk o kry. Bortsett från lite hosta, nästäppa och nattliga hostattacker.. Men det lär nog fortsätta ett tag till är jag rädd.
Var i kontakt med allergimottagningen igår med och fick uppdaterade tips om hur hostmedicinen bör intas. Mkt bra o det funkade kanon.

Nåväl, det är inte bara sjukdomar och elände vi ska hantera här.
Helgen stundar och det blir pulkaåkning De Luxe. Lilla H har ännu inte kunnat vara ute o njuta av baksidans lilla pulkabacke. Men imorgon är det dags!

Ikväll blir det matbjudning hemma. Mannens MC-vänner kommer och det står hemlagat Thai på menyn.
Själv ska jag tidigt dra mig undan för att leka med styrkepasset som nu börjar ta form.

Annars njuter jag mest av blå himmel, sol och lagom mycket snö. Helt enkelt katalogväder, som pappa skulle ha sagt.

I helgen tänder jag massor av ljus och tänker på lilla pappa. På söndag är det 4 år sedan han valde att kliva av livskarusellen. Under förra året fick han sällskap av sonens farbror. Som dock inte valde vägen själv men som ändå finns där. Hoppas dom har det bra och att dom snackar lastbilar ihop!

Ha en bra helg på er!

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att lilla H är piggare! Och skönt att sola skiner :)



Men, jag kan inte smälta att det är fyra år sen...

Och ja vi hoppas dom pratar lastbilar ihop :)



KRAM!

2012-01-27 @ 10:35:34
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Maria

Hello you fantastic woman!

Skönt att höra att lillan är bättre.

4 år. ja om vi inte håller fast oss så snurrar vi snart av planeten så fort går det. konstigt hur tid kan gå så långsamt och fort samtidigt.

hppas du får en toppenhelg

kramar

m

2012-01-27 @ 15:41:33
URL: http://redefined2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0