Wohoooo, se upp!!!!

Nu kommer helgen!!

En vecka gick fort! Sonen tillbaka i huset igår och lilla H var överlycklig!
Idag är det friluftsdag på skolan och det är skridskoåkning på menyn. Tre kaxiga hockeykillar skulle "kötta" alla idag. Jag tror det innebär att likt små tuppar få chansen att visa upp sina kunskaper inför klassen. Lite sådär sjätte-klass-nonchalant.. Ser allt framför mig!

Ja, helgen smyger sig på. Underbart och skrämmande. Imorgon gäller det, ska köra mitt nya pass för första gången och det ska kvalitetssäkras. Dvs, kontrolleras, testas, synas och granskas. När det väl är klart känns det toppen, just nu är jag lika nervös som om jag skulle in till rektorn eller nåt!
Jag VET att det kommer gå bra. Men ändå...

Var ju hos läkaren med. Inte min grej, fast nu var det nödvändigt. Fick förklarat allt det här med sköldkörteln.
Är så tacksam över att The Queen fått mig att söka rätt hjälp. Var fantastisk glad över detta hela måndagen. Och med den förvirring, hjärndimma och knas som följer det här måendet så börjar man annars tro att man är dum i hela huvvet på riktigt.

Mitt glada humör förstärktes av ett fullt pass på kvällen. Och igår lite oväntat beröm från okänd motionär som tydligen går på min spinning!

I helgen väntar pyssel, snölek och lite städning. Samt god mat och lite vin till det!!

Happy helg!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

The Queen äääär ganska klok ibland. Och sjukt jävla tjatig :)

SÅÅÅ glad för din skull. Nu ska det här bli skitbra. Kram!!!

2012-02-21 @ 12:05:02
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0