Sådärja...

Helgen slut! Fick mycket gjort och även vilat och slappat!! Restaurangbesöket blev som himmelriket!! Lilla H satt helt upptagen med att insupa atmosfären, prata med familj och vänner samt umgås med kusinerna! Hur kul som helst, det ska vi göra om.

Kört mitt pass som jag börjar bli oerhört nöjd med. Lite finslip inför testet på lördag!
Lilla H har fått aptiten tillbaka och har varit sååå go och glad hela helgen. Då blir vi andra med glada!!

En förvirrad blivande tonårsson ringde igår:
-Heeej
-Nämen hej! Vad har du på hjärtat (du som aldring ringer)
-Vi förlorade matchen..
-Jaså, jag fick mess från din pappa att det blev oavgjort?
-Ja just det. Det blev oavgjort

Hmm, var han med? Minns han att var med i bussen till o från matchen? Skrattade gott när vi lagt på!!

I lördags blev det sushi, mello och WF. Förutom spelet WF så älskar jag chatten där. Kunde kommentera och lämna åsikter hejvilt med The Queen under hela tillställningen (jag hatar mello).
Så mitt i allt bestämmer jag mig för att lämna mitt virk för en stund och istället sticka en Åremössa till ett syskonbarn som faktiskt numera bor i Åre! Det blir en vit, juniorvariant med "dreads-luva" dvs lite extra puff upptill!!



Restultatbild kommer inom kort!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag beställer här och nu en sån mössa i svart tack. Men extra mycket dreads där uppe tack! Även om jag nu inte bor i Åre....

Kramkram



//Smalisen

2012-02-13 @ 14:06:04
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0