Helgen!!!!!

Nu smäller det snart! Startskottet går för helgen.
Ja jag vet, så löjligt. Men fredag är fredag och jag gillar fredag.

Ikväll ska hela klanen A på Restaurang o fira en födelsedag. Lilla H ser fram emot "slangen" och ska äta kommesh (pommes) har vi lovat.

I morgon ska jag köra igenom mitt nya pass igen med, förhoppningsvis, en hoper vänner som ställer upp och deltar. Vem vet, kanske får jag med någon i familjen också.

Skumt det där. Vi är två i klanen (ca 20 pers) som verkligen tränar. Som tycker det är kul och kör regelbundet olika pass, springer, åker skidor m m. Övriga - nix pix.
Jag är absolut inte den som lever träning. Äter träning och andas träning. Absolut inte. Men frågar du mig så svarar jag ärligt. Jag gillar friskvård och att förvalta det ansvar du har som är mot dig själv! Dvs att ta hand om dig.

Hur du väljer att göra det bestämmer inte jag.

Jag tränar för att kunna frossa i god mat, goda viner, efterrätter etc.
Jag tränar för att må bra och bli stark och slippa krämpor.

Så i sommar tänker jag spela muskelspelet! Ska du??

=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-10 @ 16:11:41
Postat av: Maria

Hallå hallå!

ha det så bra på restaurangen så ses vi på passet imorgon. Förhoppningsvis kommer alla som lovat mig att hänga med-annars får jag köra för allihop

många kramar och ät lite pommes åt mig också

kram Maria

2012-02-10 @ 16:12:45
URL: http://redefined2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0