Brrrrr..rrr...brrrrr...rrrrrr

Nej, det är inte min nya ringsignal. Det är så jag känner.
Kyligt ute. Det t o m har "luktat" kallt inatt. Ni vet, lite braseldsskorstensdoft utifrån...
Och eftersom jag var uppe under större delen av den tid vi helst sover så VET jag.
Lilla H var lite orolig inatt. Snurrat o stökat, drömt o varit smålessen. Jag behöll dock lugnet hela tiden och njöt av att få snuffa på H och vara nära!

Så dagen går i kaffets tecken. Samt listornas tecken.
En lista på vad som ska hinnas med är ett måste för att arbetsdagen inte ska gå åt till att minnas det som inte får glömmas hemma sen!

NU ÄR DET NU!! Skriv upp och töm huvvet på det onödiga. Det är mitt tips!

Bäst att jobba lite..

Och ja, passet var knökfullt igår!!

=)

Kommentarer
Postat av: maria

Hej på dig!

kaffet kaffet är vår räddning.

tänker på dig framför min avsvalnande kopp-kanske hinner jag dricka det innan det är helt kallt och hinna bildats den här ggn.

varför blir det hinna? är det för att det är automatkaffe eller är koppen inte ren?

vill kanske inte utveckala det närmare än så i min egne hjärna ens. nu snart dags för lunch. god fisksoppa med ångade blåmusslor.. mmm så över lever vi kylan och tröttheten idag också.

Stor kram!

2012-02-07 @ 11:29:00
URL: http://redefined2312.wordpress.com
Postat av: Jessica

Listor is da shit för oss med ludd i huvudet. Jag skriver upp och lägger larm i mobilen. Så behöver jag inte ödsla tid på att undra vad det var jag skulle komma ihåg! Skriv ner och stryk är bäst :)

P&K

2012-02-07 @ 13:58:29
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0