Återigen...

..drabbades vi av Bacillen. Förra veckan, efter endast tre dagar på dagis och en frisk helg så var det kört.
Hosta och feber hos lilla H. Tisdag till söndag tog det. En runda på VC samt en telefontid med läkare och så en febertopp senare är hon på dagis igen. Ja, en feberfri dag (igår) också.

Faktum är att lika glad som jag är att jobba idag, lika glad blev kompisarna på dagis. En liten tjej kom fram till H och kramade henne och sen satt dom och pusslade när jag gick med armarna om varandra... hur sött som helst!!

Fördelen med lite VAB den här gången blev att jag är snart klar med llaffens kropp, att jag "vårat" i köket (dvs bytt ut det mörklila ljuslyktor och tallriksunderlägg mot ljusblått), tvättat klart innan helgen, städat en klädkammare och satt in papper i pärm. Därutöver övat in passet och mixat min musik.

Vi fick sällskap av sonen som var dålig och låg själv hos pappan. Han kom till oss varje dag för lite sällskap och han skrattade gott åt mina övningar..får se vem som skrattar sist när han kommer och tränar snart...MUAHAHHAA

OH, höll på att glömma lilla trippen till Ge-Kås i fredags. Inte billig på nåt sätt men det blev två måltider på BK (bästa pommesen) och hela förrådet av förbrukningsmaterial är påfyllt hemma nu. Såsom tandborstar, bakplåtspapper, dagisstrumpor och bullformar!!!

Träningen i helgen bestod av ett spinningpass som var fullsatt (!!) och ett styrkepass igår som var ren test inför genrep nästa helg. Är tacksam för min enda motionär M som blev testpilot!!
Ikväll väntar ytterligare ett fullsatt pass!!! Ni fattar inte vilken engergiboost och lycka det är att komma till en fullsatt sal där 32 glada motionärer väntar på att man ska köra igång sin musik!!!

Dessutom, idag, denna kalla soliga måndag är vi tacksamma för att:
vi är på jobbet
att H är på dagis
att bästa Queen har nått -30kg

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

näää jag har ju 400 gram kvar till 30! ta inte ut nåt i förskott här asså!



Och jag älskar att du liksom jag tycker bäst om BK's strips! Tror vi är ensamma om detta?!!

Fast, jag äter ju visst inte strips längre...hehe!

Köpte du nån pressie åt mig på Gekås eller? Väntar tålmodigt här serru....



P&K

2012-02-06 @ 13:39:36
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: M

Hello girlie! Skönt att vardagen fick komma tillbaka även till ert lilla hus och TACK för att jag fick bvara med på ditt pass om än som enda motionär. Har lovat mig själv att ALDRIG tacka nej till gratis motiiiioooon. GIllade bäst axellåten :)

stor kram

Maria

ps hurra för drottningeeeeen

2012-02-06 @ 15:13:01
URL: http://redefined2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0