Tjohoooo....

...Äntligen måndag igen... som jag brukar säga till de som kommer på mina pass!!!
Så glada dom blir!!!

Nä, men ärligt, ny vecka var precis vad jag behövde. Sitter o jobbar lite extra då det fortfarande är muchomycket på jobbet. Sen träna.

Helgen var lugn och mkt trivsam. Ett gammalt påhäng i förhållandet löste sig. Jag var överens hela tiden, det var bara mannen som tog extra lång tid på sig vid anpassningen. Märkligt det där... Och tro mig, det var en anpassning som behövdes från hans sida!!!

Sonen spelade hockey och dom vann sin match! Äntligen! Det behövde dom verkligen!

Dottern går som vanligt omkring och är världens mittpunkt (tror hon). Helt underbart.

Fick ett eminent besök av the Queen idag. OJ så roligt! Äntligen få träffa henne. Efter en månads karantän i Millgåål. Fast jag tror inte hon har det sämst precis.

Nu mellanmål - sen träna!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0