Reclaim the shoes....

Nu har mina R**book E***tone kommit hem igen. Dom har varit ute på vift med sonen. Japp, som av en händelse är det BARA dom som är sköna, passar, sitter bra när han fystränar. Vilken tur att mamma har såna då.
Idag tog jag dom på mig redan på morgonen så han inte tar dom till skolan också. Säkert nån sniken jäkel som snor dom. Litar mer på hockeykillarna där faktiskt. Jag är inte snål, han får låna dom. Och jag ska även ta med honom och köpa ett par egna. DEN DAGEN när han tänker åka med och prova.

Helgen var bra och lugn. Härlig lördag som inte bjöd på Ikea men dock lite cykeltur, promenader och lång matlagning och lite rödvin. Har nu kommit igång med att virka på en lite giraff. Får se hur det slutar!!
Igår blev det farsdags-middag med Klanen på ett värdshus i närheten. Superkanongott. Lilla H var överlycklig då det helt plötsligt serverades en hel (liten) assiett med "kommesh" = pommes. Men gladast var hon åt grönsaksbuffén där det fanns en aldrig sinande mängd med gurka och tomat (eller "paaak" som hon säger då hon tror allt rött är paprika). Sonen kunde dock ej delta då han spelade DM och tre matcher på raken. Blev väldigt förvånad igår kväll när jag skulle ut och gå. Messade Chaf men hon var inte hemma. Döm om min förvåning när hela familjen helt plötsligt vill gå med!!! Tänk vad glad man kan bli för så lite! <3

I övrigt wordfeudar jag hejvilt och superdåligt (såå newbie men ack så roligt) med The queen. Jag gläder mig å det största åt alla framgångar hon gör med soppor och drycker!! Applåder, visslingar och kramar i mängder.

Just nu intas sista koppen kaffe för dagen. Sen blir det vatten och mellis - spinning ikväll!!

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

du är f-n inte dålig på WF...det är ju dessutom skitkul att spela med dig. För då får JAG en ärlig chans att inte bli slagen med 550 poäng. ÄN SÅ LÄNGE!!

2011-11-15 @ 09:22:46
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: the chaffinch

hohoho jag spelar gärna med dig igen också :D!

idag har jag fått den fjärde (och sista?) lektionen i frälsarkranskunskap för nybörjare. Den avlånga pärlan som påminner om hur viktigt det är att finna stillhet. OKEJ JAG LETAR IHJÄL MIG EFTER DEEEEEEN :)



p&K

chafffff

2011-11-15 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0