Omstart...

Svepte precis en tablett Levaxin. Denna dagliga dos som ska göra att jag mår som alla andra. Väntar på nya provsvar från X. X är läkare och säkert en inhyrd sådan. Man vet aldrig vem som ringer!!! Vårdcentralens eget lilla tombola!!

Nåväl. Igår slog det mig. VARFÖR får så många in min närhet/vetskap dessa problem? Jag är dåligt insatt i forskningsnivån på ämnet men det pågår säkert. Hur som helst, miljögifter och mög är inte nyttigt. Olika plaster kan påverka med tror jag.
Så, har jag fått problemen för jag alltid mikrat mina matlådor o ätit direkt ur lådan? KANSKE
Är det för man tränat i hundra år och druckit vatten ur apgiftiga vattenflaskor? KANSKE

Och efter superlarmet igår från Semper, om deras giftiga barnmellanmål (som jag iofs aldrig köper men jag förfasade mig ändå) kände jag att nåt måste göras.

Jag ska börja med BPA-fritt - överallt. Inte bara i snuffans vällingflaskor utan i våra träningsflaskor med. Det må kosta. Även ska jag sluta mikrovärma i mina asdåliga plastbyttor. Finns det BPA-fritt där med så ska det inhandlas.

Det finns tusen sätt till men det är en början. Tror dock inte jag kommer längre för sen är det nåt annat som ska göras.

Börjar här dock.

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Levaxin is da shit asså. Och ja, varför är vi så många som hamnat i träsket? Ta du och sätt ihop en forskningsgrupp!!

är det normalt att ha en 6-8 pers i sin närmsta bekantskapskrets som alla har samma sjuka? Shit, SMITTAR vi...??



Jag tror ju det är så att vi är übermänniskor. Därför tål vi inte all skit vi omger oss med. Soffor med farliga flamskyddsmedel, flaskor med gifter och pissiga matbyttor som vi micrar..Samt våre jobb....Slicka INTE på din dator om du vill leva en kvart till.. ;)



KRAM FÖR FAN!!!!

2011-11-09 @ 11:07:48
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: the chaffinch

slicka inte på din dator jag dööööör

kram till er två mina favvotokar!!

2011-11-10 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0