Mulen torsdag...

..på lite många små sätt.
Dels vädret. Inte lika soligt och härligt höstkallt som igår.

Dels för att det är multi att göra på jobbet, vilket ändå är bra på många vis.

För att jag inte hinner träna ikväll HELLER. Har jag tur orkar jag med lite core & hantlar innan läggdags.
Nu får jag sikta på tisdag OCH torsdag nästa vecka.

För att idag slog det mig återigen att sonens far (mitt ex) verkligen förlorat sin bror (invecklat, jag vet) och hur elakt livet kan vara. Å så tyckte jag synd om alla som är drabbade en stund.

Men så kom jag på att sonen och jag ska iväg på egna ärenden idag innan han ska till sin pappa. DET ser jag fram emot.

Å så får jag en massa mysiga mail från The Queen som sitter hemma och surfar loss. UNDERBART

Så den mulna torsdagen  - kom igen. Det är ju ändå snart fredag!

=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tyyyr vi har varann...kram!

2011-11-17 @ 13:13:26
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0