kanske skulle...

..skaffa fler vänner i den här världen.
Verklighet, bloggvärld, wordfeudvärlden, virkvärlden, ja det finns så många...
Mer vänner till folket!!

Nåväl. Idag håller jag tummarna för The Queen som ska besiktas och bli godkänd inför sitt stora äventyr!!
*håler tymarna* som Jolanta, vår favorit!

Idag har jag inköpt en ny adventsljusstake. IDAG, dagen efter reklambladet skickades ut. Gäller att vara ute i tid.

På min inköpsrunda har jag fortsatt snegla på en kapselkaffemaskin. Köpa eller inte köpa?
Jag ser mig själv ladda en kapsel under julledigheten, hasar omkring med myskläder, ljusen tindrar från granen och min nya ljusstake lyser vackert och sprider härligt skimmer i köket. Å där, en perfekt Latte Macciato fräser ut från kapselkaffemaskinen.
Låter det inte fint? Är detta vad jag ska ge mig i julklapp?

Funderar lite till...

Kommentarer
Postat av: the chaffinch

hej och hå!

så var du igång också-mkt mkt bra och kul ska det bli att lääässa.

kanske skriver jag också. vi får se.

kaffemaskinen ja.. hmm jag är motståndare till sopberget som skapas-men jag gillar kaffe. kan de fungera som yin och yang-båda behövs?

filosofiskt värre-nu ska jag vila en smula innan den stora skjutsdagen med hämt över hela norra och södra området påbörjas. alltid lika jävla jobbigt



kram!

2011-11-07 @ 15:44:38
Postat av: Jessica

Oh well hullooo my freeend!!! Asså jag köpte ju en kapselmaskin i somras. Mest för att jag var less på att hälla ut hälften av allt kaffe vi brygde! Men det äääär jävla förpackningsmani på dom där kapslarna..och Latten var asäcklig (välling-bismak?)..men vanligt kaffe med vanlig mjölk i var skitgott! Så önska dig en. Eller köp dig en :)



Å tack för hållna tummar!!

2011-11-07 @ 17:25:05
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0