Friday, babe...

Mycket att göra igår - no bloggishninggg..

Update 1: The queen mår formidabelt just nu i sin landstingsrock. Otroligt härligt att få små meddelanden från henne så man vet hur hon har det. Kaffe och fil stod på menyn såg jag och det är inte illa.
Jag är lite sugen på att dra igång ett mix-projekt hemma. Testa att mixa en liten del av allt vi äter, för att se om det smakar samma i flytande form som i fast. Vad tror ni?
Jag måste dock säga att frågan släpptes redan 1998 då jag och Muffins grubblade länge och väl över detta. Är en mixad Happy Meal lika gott som en "vanlig". Frågan bör snart få ett svar.

Update 2: Min förbenade blomfilt som jag virkat på är äntligen klar. Fästa trådar och ev sy fast på en riktig filt får vänta. Nu är jag so ready att börja med figurer på riktigt. Garn är inhandlat, virknålen putsad och här ska virkas giraff! Eller som lilla H säger: "lllaafff"

Nu väntar jobb och sen cykla hemåt genom höstlandskapet och fira helg. Kanske Ikea imorgon, kanske städa sonens rum, kanske bara vara ute o njuta av höstsolen om det blir någon.

Firar som vanligt in helgen med ett glas rött - hur firar du?


Kommentarer
Postat av: the chaffinch

jag firar in helgen på fyra krogar ikväll. jobbgänget samlas men jag tar bilen pga koko rygg och tidig träning imorgon. känns helt ok



have a nice one!



kram

2011-11-11 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0