långsam...

Ja, jag har varit dålig här.
Liten tung period hemma men nu är vi på topp. Utbildat mig till skivstångsledare i helgen och armar och ben värker så det förslår. Hade spinnpass igår med så benen, ja dom vill vila lite nu.
Tur då att jag tog högklackat idag, verkligen bra.. typ.

Nåväl, mycket på jobbet. Inget pyntande hemma ännu (har ju knappt varit hemma) men det blir till helgen.
Dottern är dock väldigt reserverad mot den "julenbocken" vi köpte av granris och ställde på altanen. Nu vill hon helst inte gå nära fönstret där. Synd, eftersom fönstret är hela väggen...där hon brukar leka.. hmm. Så tomtarna blir väl ännu ett skräckmoment.

Satt och skulle surfa lite virkinspiration. Men det är hemskt vad alla är dåliga på att uppdatera!! Inte nåt kul alls! Skit tänkte jag. Men insåg sen att, ärligt: hur snabbt kan man virka ihop en amirugumi, en kudde, ett täcke en filt osv?
Jag själv är ju LÅNGSAM. Så jag har faktiskt förståelse. Men blev ändå besviken. ;-)

Nu ska jag slänga in massor av ordrar här på jobbet (inte privat, inte mer garn, inte mer kläder, bara jobba)
Dock ej långsamt..

=)

Kommentarer
Postat av: mia

Hello you!



hur är det med träningsvärken? testar gärna ett pass sen, jag VEEET att jag velar men det måste nog bli friskis trots allt om jag ska få ihop det. bra att du kör annat än spinning då med (ju). pernilla har pratat om cirkelträningen så den måste jag nog också testa och matte tycker att jag ska träna med honom och henke på lunchen??? what?? skulle inte tro det. hade jag öronskav INNAN jag gick från jobbet för att träna så lär det ju inte bli bättre med mr chatterbox som sparringspartner eller hur?



jag har varit på krokningskurs på umbra och håller precis på och tillverkar ett par muddar till chere jess. hennes favoritfärger : leopard/hot pink. inspirerar kanske dig en smula?



stor kram!!!

2011-12-07 @ 14:42:17
URL: http://redefined2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0